Sunday, November 10, 2013

Hey.Wiem że masz bardzo dużo pytań i może nie odpowiesz, alę napiszę :)... .Od kąd zaczęłam czytać twoje odpowiedzi zaczęłam inaczej patrzeć na świat.Zaczęły mnie poruszac cudze nieszczęścia i bardzoo się zmieniłam.Jak patrzę na twój proil to się uśmiecham. Bardzo dziękuję że jesteś ♥♥♥  Naćpana żelkami *_*
http://ask.fm/sylwiabomba/answer/104616973443

To ja dziękuję Ci że jesteś <3 najważniejsze jest szukać szczęścia - w szczęściu drugiej osoby. Szczescie w samotności nie nakarmi nas wystarczająco...dlatego również ból drugiego człowieka powinien uczyć nas empati i troski wobec innych :) Ciesze się że zaczełaś inaczej patrzeć na świat, jest to dla mnie ogromna radość - ale przede wszystkim, najwieksza dla Ciebie ponieważ odzyskałaś wzrok ♥

No comments:

Post a Comment